בעקבות הלחץ הציבורי: ההשתתפות בברית המילה לא תוגבל

בהימ"ש המחוזי מרכז בלוד אשר דן בעתירה דחופה שהגיש האסיר שלשום הורה כי האסיר ייצא לחופשה בת שמונה שעות וזאת לצורך קיום הברית. על בסיס החלטה זו שכרו האסיר ומשפחתו אולם, הזמינו אורחים והתכוננו לברית המילה
שלום בידרמן No Comments on בעקבות הלחץ הציבורי: ההשתתפות בברית המילה לא תוגבל

בעקבות לחץ ציבורי של ח"כ סמוטריץ ויו"ר המטה הלאומי בליכוד נתן אנגלסמן בשיתוף אנשי ארגון חוננו, הסירו בשב"ס ברגע האחרון את הגבלת המשתתפים בברית המילה של אסיר תושב בת עין

בהימ"ש המחוזי מרכז בלוד אשר דן בעתירה דחופה שהגיש האסיר שלשום הורה כי האסיר ייצא לחופשה בת שמונה שעות וזאת לצורך קיום הברית. על בסיס החלטה זו שכרו האסיר ומשפחתו אולם, הזמינו אורחים והתכוננו לברית המילה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאגת ברית המילה הגיעה לסיומה בעקבות לחץ ציבורי.

ארגון חוננו מדווח כי בדקות האחרונות, ובשעת איחור מהחלטת בית המשפט, שוחרר אסיר תושב בת עין, דוד אור שחר, לברית המילה של בנו, ושב"ס הסיר את הגבלת המשתתפים שהטיל על הברית.

תחילה הורו בשב"ס כי בברית המילה ישתתפו עשרה אנשים בלבד, אולם בעקבות לחץ ציבורי שהפעילו החל מאתמול בערב יו"ר המטה הלאומי בליכוד נתן אנגלסמן וח"כ בצלאל סמוטריץ', יחד עם נציגי ארגון חוננו המלווה את האסיר ומשפחתו, הוסרה המגבלה ברגע האחרון והברית תתקיים כמתוכנן.

אתמול (ב') פורסם כי שרות בתי הסוהר הודיע לפתע לאסיר דוד אור שחר, תושב בת עין, אשר מרצה עונש מאסר בגין תקיפת ערבי, ואשר מסיים בעוד מספר שבועות לרצות את עונשו, כי בברית של בנו הבכור אשר צפויה להתקיים מחר יוכלו להשתתף רק 10 מבני משפחתו.

בהימ"ש המחוזי מרכז בלוד אשר דן בעתירה דחופה שהגיש האסיר שלשום הורה כי האסיר ייצא לחופשה בת שמונה שעות וזאת לצורך קיום הברית. על בסיס החלטה זו שכרו האסיר ומשפחתו אולם, הזמינו אורחים והתכוננו לברית המילה.

אתמול כאמור, שעות ספורות לפני היציאה לחופשה, לתדהמת האסיר ומשפחתו, הודיעו נציגי שב"ס לאסיר כי הברית תתאפשר בהשתתפות של 10 בני משפחה בלבד.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג את האסיר פנה אמש במכתב דחוף למפקד כלא מעשיהו בו דרש כי יאפשר לפחות לבני משפחתו של האסיר להשתתף בברית. "לתדהמתנו, הערב בשעה 19:00 לערך, ערב הברית הודיעה קצינת הרישום כי על האסיר להעביר 10 שמות של משתתפים בלבד אשר יורשו להשתתף בברית. ההשלכות של דרישה זו היא כי משפחתו הקרובה של האסיר לא תוכל להשתתף בברית המילה. מדובר בדרישה דרקונית, אשר פוגעת קשות באסיר ואשר נודף ממנה ריח של נקמנות בעקבות החלטת בימ"ש." כתב קידר.



0 תגובות